تریلر بازی

دهکده بازی

تریلر بازی

دهکده بازی

مبارزه تا آخرین نفس {نقد و بررسی بازی Fuse}


نام: FUSE

سازنده: Insomniac Games

ناشر: Electronic Arts

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۲

سبک: Third person shooter / Action

پلتفرم ها: XBOX 360 / PlayStation 3


بیش از ۱ دهه هست که استدیو ی بازیسازی Insomniac خود را به عنوان یکی از رهبران خلاقیت در طراحی سلاح ها اثبات کرده است.در عناوین متعدد رایانه ای مانند: Ratchet و Resistance نشان داده شده که ابزار های متنوعی برای تخریب و نابودی توسط این استدیو در این عناوین قرار داده شده اند. این روند در Fuse نیز ادامه دارد، یک IP جدید که در آن نارضایتی به طور پراکنده موج می زند. شما در گروهی هستید که فردی به نام دالتون گروه شما را رهبری می کند.


معرفی شخصیت ها:
اگر شما واقعا به بازی Fuse علاقه مند هستید، شما باید این بازی را با دوستانتان به صورت آنلاین یا به صورت Slplit Screen انجام دهید.بیشترین لذتی که بازیباز در حین انجام بازی از آن می برد استفاده از سلاح های عجیب و غریب می باشد. یکی از کاراکتر هایی که در این بازی نقش آفرینی می کند Jacob نام دارد. Jacob یک کمان پولادی دارد که به وسیله آن دشمنان را از پای در می آورد و آنها را منفجر می کند. از دیگر شخصیت های این بازی می توان به Izzy اشاره کرد که با تفنگ خود دشمنان را از پای در می آورد. Izzy فردی قدرتمند است که با پرتاب مهمات به پشت دشمنان آنها را از بین می برد.

وقتی زمین و زمان به هم می ریزد:

در هنگامی که چهار کارکتر بازی در حال مبارزه با موج عظیمی از دشمنان هستند، هرج و مرج محیط بازی را فرا می گیرد.ایجاد واکنش های زنجیره ای سیاه چاله ها , ذوب شدن بدن , و نابودی تعداد بسیار زیادی هلیکوپتر از مهمترین این هرج و مرج ها در محیط بازی می باشند. صحنه های اکشن برای مدتی سرگرم کننده است و جذابیت بالایی برای بازیباز دارد ولی بعد از اندکی این جذابیت جای خود را به یکنواختی و کسل شدن بازیباز می دهد.نابودی موج های کوچک و بزرگی از دشمنان به همراه دشمنان دارای محافظ و هلیکوپتر ها و البته دشمنان مکانیکی بزرگ تر می توانند برای مدت زمان زیادی بازیباز را سرگرم کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد