تریلر بازی

دهکده بازی

تریلر بازی

دهکده بازی

بازی رایانه ای «مبارزه در خلیج عدن»

فردا طی مراسمی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از بازی رایانه ای «مبارزه در خلیج عدن» در محل تالار غدیر این سازمان رونمایی خواهدشد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بازی رایانه ای «مبارزه در خلیج عدن» به عنوان نخستین بازی رایانه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در 7 مرحله طراحی و تولید شده است که به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب های آزاد و مبارزه تکاوران قهرمان این نیرو با دزدان دریایی در خلیج عدن می پردازد.




دانلود در ادامه مطلب همراه با تو ضیح بیشتر 

ادامه مطلب ...

بازی ایرانی مدافعان کربلا

خلاصه داستان بازی رایانه ای ؛ مدافعان کربلا


سال 2010 - خاورمیانه .....
    رژیم صهیونیستی و آمریکا که همیشه وجود شیعیان را برای تحقق اهداف پلید خودشان ، یک مشکل بزرگ می دانند ، سالهاست که با سرمایه گذاریهای هنگفت برای اختلاف بین مسلمانان دنیا و تعرض به مقدسات مسلمانان تلاش میکنند ، حالا بعد از طراحی نقشه ، برای فجایعی مانند انفجار در سامراء و ... به این نتیجه رسیده اند که باید به یکی از مهمترین مراکز مقدس مسلمانان - حرم مطهر امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم (ع) - حمله کنند و به بهانه حضور تروریست ها در کربلا ، این محل را تخریب کنند . با این تفکر که بعد از چند ماه درگیری و بعد ، آرامتر شدن مردم ، همه چیز از یاد مسلمانان خواهد رفت و بدین ترتیب یکی از عوامل قدرت گرفتن شیعیان ، از سر راه آمریکا و اسرائیل حذف خواهد شد !
    در پی خبر و اطلاع نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران از این ماجرا ، یک پرونده نظامی محرمانه افشا میشود . پرونده یک عملیات نظامی برای حمله گسترده نیروهای اسرائیل و آمریکا به کربلا ، با هدف از بین بردن حرم مطهر امام حسین (ع) و تخریب عتبات عالیات .
اکنون باید به یک چاره اندیشید ...
    جلسه ای فوری ، در یکی از مراکز فرماندهی جمهوری اسلامی ایران ، بر پا میشود ، برای اتحاد و انسجام بیشتر ، نمایندگانی از کشورهای اسلامی منطقه و کشورهای ضد استکباری دنیا نیز به این جلسه دعوت میشوند ، بعد از بحث و بررسی شرایط منطقه و با توجه به سوابق گذشته آمریکا و اسرائیل و همچنین با توجه به اینکه احتمال حمله به کعبه و دیگر اماکن مقدس مسلمانان و بعد از آن حمله به اماکن مقدس دیگر ادیان دنیا به منظور دین زدائی در سراسر دنیا نیز در آینده وجود دارد (در صورت موفقیت آمریکا و صهیونیست در این عملیات) تصمیم گرفته میشود تا به جای مقاومت در برابر تجاوز آنها ، ساعاتی پیش از شروع حمله به کربلا و به صورت گسترده ، ارتش متجاوزین را در منطقه غافلگیر کنند و با حمله به آنها برای همیشه منطقه را از وجود آنها پاک کنند.
    نیروهای مدافع داوطلب به فرماندهی جمهوری اسلامی ایران ، مسئولیت این عملیات را بر عهده میگیرند . رایزنی های لازم به صورت محرمانه با مسئولین عراقی انجام میشود . تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران ، در اختیار متحدین قرار میگیرد . ارتش مسلمانان برای پیاده سازی طرح عملیات ، با نهایت قدرت و توان ، عازم منطقه میشوند ... این بار تکلیف ، استقامت و مقاومت نیست ، این بار قرار است دست دشمنان اسلام برای همیشه از منطقه و همچنین مقدسات اسلام کوتاه شود ....

بازیکن در این بازی در نقش یکی از نیروهای زیر ( به دلخواه خودش ) به بازی می پردازد :
  • کماندو نظامی ایران
  • کماندو نظامی لبنان
  • کماندو نظامی فلسطین
  • کماندو عراقی
  • کماندو سوریه ای
  • کماندو ونزوئلا
  • کماندو کوبا
  • کماندو اندونزی
  • کماندو بوسنی و هرزگوین
  • کماندو مالزی
    بازیکن در نقش یکی از کماندوهای لشگر مدافعان کربلا ،به منطقه اعزام میشود . بازیکن تحت فرماندهی سرهنگ تقوی از فرمانده هان نظامی ایران که یکی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی با حزب بعث صدام نیز بوده ، قرار می گیرد .


گالری عکس و فیلم


درباره ی بازی مدافعان کربلا


درباره ی سازندگان


راهنمای بازی



دانلود تریلر بازی assassins creed3

    


یوبی سافت تیزر جدیدی از  بازی Assassins Creed3 عرضه کرده است.که نویدی تریلر از گیم پلی این بازی را می دهد

دانلود تریلر با کیفیت SD - HD

دانلود تریلر جدید بازی max payne3 به همراه زیرنویس فارسی

        



      

دانلود تریلر      -    دانلود زیرنویس فارسی


این تریلر واقعا زیباست و با زیرنویس زیبا تر میشه به همه شما عزیزان پیشنهاد میکنم که دانلودش کنین


خلاصه صحبت های مکس پین: تا جایی که من میدونم دو نوع ادم وجود داره ...

دانلود تریلر بازی dark siders II

              



       قسمت دوم تریلر قدرت های مرگ که به صورت تریلری سیجی در امده است
که در ان نبرد شیطان و فرشته را نشان میدهد.

بهتون توصیه میکنم که این تریلر رو از دست ندین

این بازی در تاریخ 18 اگوست 2012 برای کنسول های ایکسباکس 360 و پلی استیشن 3 و pc عرضه میشود




دانلود تریلر با کیفیت HD

دانلود تریلر با کیفیت SD