تریلر بازی

دهکده بازی

تریلر بازی

دهکده بازی

دانلود بازی FiFA 13 فوتبال حرفه ای

   

    

            




|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|Demo|



قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید.



(دانلود در ادامه مطلب)

ادامه مطلب ...

تریلر بازی پرطرفدار fifa 13

fifa 13 از سری بازی های فوتبال فیفا است که به دلیل تازگی و جدید بودن از هیجان خاصی برخوردار است.در فیفا ۱۳ سعی شده همانند نسخه های قبلی گرافیک بازی بهبود بیابد و علاوه بر این که هوش مصنوعی بازیکن ها افزایش یابد, تلاش شده تا شما لذت بیشتری در حین بازی ببرید.در تریلر بازی فیفا ۱۳ صحنه هایی از محیط بازی را خواهید دید که شما را با محیط اصلی بازی آشنا می سازد.


                        




                                                      

گرشاسپ : راز اژدها



                            



بالاخره نسخه جدید بازی گرشاسپ با نام راز اژدها به بازار وارد شد و در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران هم همراه با بازی سیاوش موافق به دریافت عنوان بهترین بازی سه بعدی سال شد.

بازی گرشاسپ راز اژدها از روز دوشنبه ۱۴ ام مرداد ماه وارد بازار شد و یک بسته الحاقی برای نسخه گرز ثریت محسوب می شود، داستان این بازی به زمانی قبل از ماجراهای نسخه قبل بر میگردد، ویدیویی که برای شما آماده شده است، دقایقیست از گیم پلی این بازی در دقایق ابتدایی آن تا بابی باشد برای آشنایی شما با روند این بازی…

                                

دانلود تریلر بازی PES 2013

برای دانلود تریلر بازی PES 2013 با کیفیت HD از 2 سرور و همچنین سیستم مورد نیاز این بازی برای pc  به ادامه مطلب مراجعه کنید.
       
       
ادامه مطلب ...