تریلر بازی

دهکده بازی

تریلر بازی

دهکده بازی

دانلود تریلر بازی shoot many robots

         

 

 

بازی برای شروع در جدیدترین نمایش از این بازی

ادامه مطلب ...

اولین قسمت از کمیک <<مکس پین >> منتشر شد .

اولین قسمت از کمیک مشترک راکستار و مارول، از داستان های شخصیت مکس پین هم اکنون آماده ی دانلود است. 

After the Fall که روایت رخدادهای غریبی است که مکس پس از پایان بازی دوم شاهد آن است، با همکاری “سم لیک” خالق این شخصیت و “دن هاوزر” نویسنده ی داستان قسمت سوم از بازی های این سری، نوشته شده است 

 

                         

 

 Beginning at a dive bar in Hoboken, “After the Fall” sheds new light on Max’s life through key events from his troubled upbringing all the way to the events of Max Payne 3. Rollover the cover above to read and download the first issue from the series 

 

  

راکستار این کمیک را به طور رایگان بر روی سایت خود قرار داده است و هم اکنون با مراجعه به این وبگاه می توانید آن را دانلود کنید. فرمت این کمیک PDF است، البته علاوه بر این می توانید آن را به صورت آنلاین نیز بخوانید.

در این سایت، در صورت عضو بودن در Rockstar Social Club می توانید شانس خود را برای دریافت یکی از ده نسخه ی چاپ شده ی این کمیک امتحان کنید.

قسمت دوم از این کتاب کمیک، به زودی منتشر خواهد شد.

مکس پین ۳، پانزدهم می برای PS3, Xbox 360 و ۳۱ همین ماه برای PC منتشر خواهد شد.

GameStop شمارش معکوسی را برای ندای وظیفه ی جدید راه انداخته است

همانطور که دیروز اطلاع پیدا کردید،اکتیویژن رسما اعلام کرد در تاریخ ۱May از قسمت بعدی سری ندای وظیفه رونمایی خواهد کرد و در وبسایت callofduty.com شمارش معکوس این رویداد را قرارداد.

ولی امروز وب سایت Gamestop (گیم استاپ) صفحه ای را با عنوان “gofirstwave” باز کرده و در آن یک شمارش مخصوص از رونمایی قسمت بعد ندای وظیفه قرارداده با این تفاوت که این شمارش معکوس برای روز ۲May تنظیم شده و نه روز ۱May! هنوز معلوم نیست چرا این تاریخ با تاریخ اصلی شرکت اکتیویژن فرق دارد…آیا رونمایی دیگری پس از رونمایی اصلی درکار است؟؟ 

 

 

                                  

 

 

                              به اینجا بروید و این صفحه را مشاهده کنید.
 

کار کردن بیش از ۳۰۰ نفر بر روی «Black Ops 2»

اگر «Black Ops 2» بزرگترین پروژه در مجموعه بازی های «ندای وظیفه» نباشد، مسلما با کار کردن بیش از ۳۰۰ نفر بر روی این اکشن اول شخص، این بازی تبدیل به یکی از پرخرج ترین بازی های این مجموعه خواهد شد.
آقای «مارک لامیا» رئیس استودیوی «Treyarch» امروز اعلام کرد که بیش از ۳۰۰ نفر بر روی پروژه بازی «Call of Duty: Black Ops 2» کار می کنند. او گفت:

استودیوی «تری آرک» بیش از ۲۵۰ نفر کارمند ثابت دارد و حالا بیش از ۳۰۰ نفر در ساخت «Black Ops 2» در خدمت این استودیو هستند. 

 

 

                       

 

 

«مارک لامیا» ادامه داد:

همیاران و تستر هایی هستند که عضو رسمی استودیو نیستند، ولی در ساخت این بازی کمک می کنند. با احتساب آن ها هم اکنون بیش از ۳۰۰ نفر بر روی بازی کار می کنند.

همچنین او گفته که این بازی سرشار از تصاویر سینمایی است و در شلوغ ترین قسمت های بازی کیفیت تصاویر از ۶۰ فریم در ثانیه پایین تر نخواهد آمد.

بازی «ندای وظیفه: عملیات سری ۲» در تاریخ ۲۴ آبان ماه امسال بر روی پلتفرم های «ویندوز»، «پلی استیشن ۳» و «ایکس باکس ۳۶۰» منتشر می شود. 

اولین تریلر رسمی Call of Duty Black Ops 2

بعد از چندین ساعت انتظار برای انتشار تریلر Call of Duty Black Ops 2 این تریلر در ساعات اولیه صبح امروز در اینترنت منتشر شد

همانطور که انتظار می رفت داستان این بازی در آینده روایت خواهد شد و شما می توانید در بازی از سلاح های بسیار پیشرفته و فوق مدرن استفاده کنید. 

 

                                     

 

 

 

دانلوددرادامه مطلب

ادامه مطلب ...