تریلر بازی

دهکده بازی

تریلر بازی

دهکده بازی

گیم پلی بازی Resident Evil 6



                            



Resident Evil 6 . بله این بازی از همین الان چنان سرو صدایی به پا کرده است که همه مشتاقانه منتظر عرضه آن هستند. گویا سازندگان این بازی برای این قسمت از این بازی خواب های بسیار سنگینی دیده اند و از به وسط کشیدن تمامی کاراکترهای موجود در تمام سری ها می توان به این قضیه پی برد. هنوز داستان بازی به طور کامل و با جزئیات اسپویل نشده است و خیلی از طرفداران هنوز منتظر عرضه این بازی و برملا شدن جریانات درونی این بازی هستند. با این حال در نمایشگاه comic-con تکه های از گیم پلی این بازی به نمایش در آمد که به شدت جالب و دیدنی هستند. حتما این ۳ تریلر را که هرکدام از سه قسمت مختلف و محیطهای متنوع بازی هستند را ببینید.


  دانلود در ادامه مطلب .

ادامه مطلب ...

تریلر بازی NFS Most Wanted

 


                           




بدون شک یکی از سری بازی هایی که حق زیادی بر گردن ژانر اتومبیلرانی در صنعت بازی ها دارد، سری Need For Speed است. در طول سال های اخیر بازی های NFS به مروز زمان افول کردند و بعد از چندین بازی ناامیدکننده، CRITERION Games بازی Hot Pursuit را روانه بازار کرد که به واقع این سری دوست داشتنی را زنده کرد. بعد از عرضه این بازی، شایعاتی مبنی بر اینکه EA دارد روی شماره ی جدید Most Wanted کار می کند در اینترنت و بین گیمر ها پیچید و همین چند وقت پیش نیز در نمایشگاه E3 ما به طور رسمی با این بازی آشنا شدیم و تریلر های نفس گیری هم به ما نمایش داده شد. اما خبر بهتر این است که CRITERION Games یعنی سازنده عنوان موفق Hot pursuit قرار است ساخت این بازی را برعهده بگیرد. از قرار معلوم سبک این بازی Racing است البته در محیطی با رنگ و بوی بازی های Open World ! این بازی در تاریخ ۳۰ اکتبر سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم های iOS , Vita , PC , Xbox360 , PS3 و Android عرضه خواهد شد.




تریلر جدیدی از مولتی پلیر Medal Of Honor:War Fighter



                            




چهاردهمین نسخه از بازی محبوب Medal Of Honor با نام War Fighter امسال عرضه خواهد شد. این بازی همانند دیگر بازی معروف شرکت EA با موتور Frostbite 2 ساخته شده است که دیده ها در تریلر های قبلی این بازی ، شباهت بسیار زیاد محیطی و گرافیکی بازی را با Battlefield تایید میکند. به طور کلی کمپانی EA در ساخت بازی هایی با مولتی پلیر بسیار خوب شهرت بالایی دارد و این بازی هم نوید یک مولتی پلیر بسیار خوب را می دهد. با دیدن این تریلر که گیم پلی در حالت مولتی پلیر را نشان میدهد به این مطلب پی خواهید برد. تاریخ عرضه این بازی ۲۲ اکتبر برابر با ۱ آبانماه می باشد.



                                             

تریلر جدید و سینماتیک از Assassin Creed 3



                            


آخرین تریلر از بازی Assassin Creed 3 . شاید تکراری باشد ولی برای کاربرانی که اطلاع ندارند ، گفتن این مطلب که این بازی در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۲ برابر با ۸ آبان برای تمامی پلت فرمهای عرضه خواهد شد ضرری نخواهد داشت. تبلیغها و جنجال زیادی برای این بازی صورت گفته است و این در صورتی است که هنوز به طور دقیق و واضح از آنچه قرار است در این بازی اتفاق بیافتد سندی در دست نیست و فقط کلیات بازی نمایان شده است و شالوده اصلی داستان این بازی در سایتها ومحافل خبری اسپویل شده است. با دیدن این تریلر بر ابهامات پشت پرده این بازی بیش از پیش افزوده خواهد شد.

 

                                                       

                                              

                                                

                                    

اولین نگاه : سیاووش



                             


همان طور که احتمالا می دانید بازی سیاووش کاری از استودیو سورنا به عنوان برترین بازی سال در کنار بازی گرشاسپ انتخاب شد؛ ما هم رفتیم سراغ این بازی و بازی را بررسی کوتاهی داشتیم تا از کم و کیف آن شما را آگاه کنیم، نکته جالب در مورد این بازی کاملا ملی بودن آن است، طبق چیزی که سازندگان گفته اند این بازی کاملا با دانش و موتور بازی فنی به تولید رسیده است که می تواند قابل توجه باشد. تبلیغاتی که پیرامون این بازی انجام گرفته برعس کیفیت بازی اصلا مناسب نبودند و بازی تقریبا با کمترین سر و صدا عرضه شده است. ویدیویی که برای شما آماده شده، ۲۰ دقیقه از گیم پلی بازی همراه با توضیحات می باشد.