تریلر بازی

دهکده بازی

تریلر بازی

دهکده بازی

اطلاعات کامل از نمایش بتلفیلد ۴ در استرالیا


در استرالیا،شرکت EA و EB Games میزبان یک نمایش زنده از دموی بتلفیلد ۴ برای رسانه ها و  ۱۰۰ها تن از طرفداران بودند! بعد از پخش تریلر ۱۷ دقیقه ای که قبلا دیدیم،تریلر Angry Sea که در  E3  دیدیم نیز،پخش شد.پس از پخش این ویدئوها،یک پرسش و پاسخ با حضور مدیر بازاریابی و نشر جهانی EA یعنی آقای David Silverman برگزار شد که چکیده ی آن را ارائه خواهیم داد:

 

اطلاعات جدید قسمت سینگل پلیر:

-ایشان اعتراف کردند که برروی داستان BF3 باید بیشتر کار میشد!

- قسمت Campaign بیشتر تمرکز بر روی احساسات بازیکنان و کاراکترهای بازی دارد.تولیدکنندگان بازی چون به توانایی های خود در ساخت مولتی پلیر بازی اعتماد داشتند،تصمیم گرفتند که بر روی قسمت سینگل  بیشتر از همیشه کار کنند.

- NPC ها خوی انسانی بیشتری خواهند داشت! حتی تا کوچکترین اعمالشان ، مثل نگاه کردن به راه رفتن شما.

- کات سین های بازی در محیط های باز همانند فیلم ها ساخته شده اند!


بقیه مطالب در ادامه مطلب 


  

اطلاعاتی از سیستم نرم افزاری و سخت افزاری بازی:

- هنوز برنامه ای برای پشتیبانی این بازی از دستگاه Oculus Rift ریخته نشده است،ولی در آینده ممکن است اینکارصورت گیرد.

- سیستم موردنیاز بازی تقریبا مشابه سیستم موردنیاز بتلفیلد ۳ میباشد و هنوز هیچگونه سیستم مورد نیازی بصورت رسمی اعلام نشده است!

 

اطلاعاتی از قسمت هیجان انگیز مولتی پلیر :

- BattleLog بر روی PCخواهد ماند و همچنین بر روی کنسولها خواهد رفت.

- حالت فرماندهی(Commander Mode) بصورت همزمان در بازی و یا با تبلت ها انجام میگیرد.هرچند اگر در هنگام بازی(بغیر از تبلت) به این حالت بروید،از مزایای ویژه ای همانند پخش زنده بازی برای دیگران و … برخوردار خواهید شد.

- نقشه ها را به طور کلی نمیتوان هموار کرد(از لحاظ تخریب و نابودکردن ساختمان ها) و سیستم تخریب بازی دراماتیک تر از بازی بتلفیلد ۳ و مشابه بازی Bad Company 2 خواهد بود.

- تیم سازنده ممکن است ویژگی خراب کردن دستگاه های MCOM (که در مد Rush باید آنها را منفجر کنید یا از آنها دفاع کنید) بوسیله تخریب کل ساختمان همانند Bad Company2  را برگرداند.

- شما میتوانید برق ساختمان ها را قطع کنید و از تاریکی ، یا آسانسورهایی که کار نمیکنند به سود خود استفاده کنید!

- نقشه Seize Of Shanghai که در تریلر مولتی پلیر بازی نشان داده شد،اندازه ای متوسط دارد و از مد های جدید دیگر نیز رونمایی خواهد شد و تریلرهایی خواهیم دید!

- آقای Silverman گفت که شما از دیدن تعداد نقشه های درون بازی ناامید نمیشوید!

- وی همچنین گفت که نقشه Operation Metro پرطرفدار ترین نقشه میان بازیکنان بتلفیلد ۳ بوده است و بطور غیرمستقیم تائید کرد که این نقشه در پک محتوای اضافی دوم بازی یعنی Second Assault می آید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد