تریلر بازی

دهکده بازی

تریلر بازی

دهکده بازی

جزییات داستانی عنوان Ryse: Son of Rome منتشر شد



امروز استودیو مایکروسافت و CRYTEK جزییاتی از داستان و شخصیت بازی Ryse: Son of Rome را نشان دادند. این عنوان بازی انحصاری XBOX ONE است و قرار است در آینده برای این کنسول عرضه شود.

 

Marius Titus شخصیت اصلی بازی، یک سرباز جوان رومی است که قصد دارد انتقام قتل خانواده اش را از راهزنان اجنبی بگیرد. ماریوس در تلاش است تا برای انتقام خانواده اش به سواحل وحشی و آلوده از خاک سفر کند و در نهایت مستقیما به ارتش روم بپیوندد.

همچنین مایکروسافت اعلام کرد که یک رمان دیجیتالی جدید از این عنوان وجود دارد که از Ryse: Son of Rome” – “Ryse: Sword of Damocles الهام گرفته است که هم اکنون در Xbox.com/Ryse/comic در دسترس است

شرکت CRYTEK امروز در پنل Comic-Con جزییات بیشتری از ماریوس و شخصیت های جدید این بازی را به نمایش گذاشت که در ادامه به آن ها می پردازیم.

متحدان و دشمنان خود است.


بقیه در ادامه مطب


  

ماریوس قهرمان بازی، یک سرباز جوان قوی و وظیفه شناس است که به طور کامل به روم و آرمان های آن کشور اختصاص یافته است. او ابتدا مشتاق مبارزه با دشمنان روم و گسترش امپراتوری بود، اما او به زودی متوجه می شود که روم آسیب پذیر شده است. او در میدان جنگ به طور وحشیانه توسط بربرها تهدید می شد. او همیشه به روم وفادار بود، او برای خلاص شدن از شر دشمنان خود و رسیدن به امپراطوری روم یکی پس از دیگری دشمنان حقیقی خود را نابود می کرد.

Vitallion فردی عاقل و جذاب است که به روم چندین دهه خدمت کرده است، Vitallion در بسیاری از مبارزات جنگیده است و برای ماریوس به عنوان یک مربی است. همانطور که حوادث نقل کرده اند وی کار خود را با انجام وظیفه که محدودیت های خاص خود را دارد آغاز کرد، او همیشه در خویشتن داری درست عمل می کند.

نرو: نرو امپراطور روم است و در تلاش است تا تسلط خود را بر روی قدرتی که به دست آورده حفظ کند. او دو پسر به نام های Commodus و Basillius دارد که در موقعیت رسیدن به قدرت قرار دارند، آنها فرمان روایان خاک انگلیس هستند و استان ها و شهر های این کشور را اداره می کنند. نرو احساس می کند که تمام رقبا آن را تهدید می کنند، او در مجازات هر شخصی بی رحمانه عمل می کند.

Commodus و Basillius:به عنوان فرماندار خاک انگلیس، Commodus پسر ارشد نرو خود را به عنوان یک خدا می بیند و مردم انگلیس را افراد خود می داند. او سلطنت خود را با سرکوب های وحشیانه آغاز کرده است.

Basillius، جوانترین پسر نرو، او از شخصیتی نفسانی و بی رحم برخوردار است. او در کولوسئوم به تماشای کشتن گلادیاتور ها می پردازد و وقتی که گلادیاتور ها یکدیگر می کشند او بسیار خشنود می شود. در حالی که اربابان بیش از بردگان از دیدن این صحنه ها وحشت زده می شوند.

Boudica دختر شاه اسوالد فرمانروای بریتانیا است. Boudica زنی قوی و انعطاف پذیر است، او از روم متنفر است، همین دلیل کافی است تا تحت سلطه ی حکومت روم مردم خود را به طرز وحشیانه ای رنج دهد. هنگامی که پدر او او را با عذاب وحشتناکی مواجه کرد، او تظاهرات مردم خود را در برابر ستمگران افزایش داد. Boudica یک زن اصولی و با اراده است و برای نجات مردم خود تا آخر عمرش در این دنیا به مبارزه می پردازد.

اسوالد: پادشاه خیرخواه بریتانیا است که در مبحث قبل به این موضوع اشاره کردیم. او باعث می شود تا بر علیه حکومت دیکتاتوری روم شورشی صورت گیرد، اما هنگامی که رومیان شورشیان را به طرز وحشیانه ای سرکوب کردند، اسوالد تسلیم تسلط روم شد و مردم خود را به روم واگذار کرد. ساده لوحی اسوالد او را در برابر رومی ها آسیب پذیر کرد.

Glott، رهبر بربرهای شمالی است، او بیشتر شبیه به یک جانور است تا یک مرد. در مورد او اطلاعات بسیار کم جز این که او با هر دو قبیله { رومی ها و اسوالد } به طور مستقل به جنگ می پردازد، نیست .

روح خدایان: روح جاودانه، یکی که بیش از یک انسان است، او راهنمای ماریوس است که او را تماشا می کند. به نظر می رسد که در دنیای فانی به سر می برد، اما او تابشی اخروی است. در این بازی فردی شبیه به Spirit Gods وجود دارد که نام او Aquilo است، او به دنبال نابودی روم و متحدان و دشمنان خود است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد